Senaste inläggen
Här kommer lite information om Truppträffen;
Tävlingen anordnas av oss i BG och hålls i Karlbergshallen, söndagen den 11 maj. Tävlingen kommer att vara indelad i tre grupper, mini, midi och maxi. Samt valfrid ( dans ) egen tävling. Gymnasterna tävlar på matta och hopp, tävlingen är en tyckar tävling, inga poäng ges. I maxi gruppen är det endast tre lag anmälda och BG valde att köra tävlingen ändå ( annars skall det vara 5 lag ) dock kommer bara en medalj för 1:a plats delas ut.
Mini grupperna + Valfrid yngre kommer att starta sin tävling kl 10:45.
Midi, Maxi + Valfrid äldre kommer att starta sin tävling kl 15:00
Rosorna tävlar i två lag;
Röda laget i Midi klassen, startnr 8
Vita laget i Maxi klassen, startnr 2
Alla tillsammans i Valfrid, startnr 16
Förtränings tider;
Röd hopp 13:30
Vit hopp 13:35
Röd matta 14:00
Vit matta 14:05
Valfrid 14:33 ( militär dansen )
Eftersom BG anordnar denna tävling behöver vi hjälp av er föräldrar .
Rosorna skall ha hand om entren mellan kl 12-16, samt att jag behöver 2-3 redskaps ( mellan 13:15- tävlingen på matta hopp är slut ) Hör av er omgående om ni kan tänkas ställa upp som redskapsgubbe, jag kommer att skicka ut ett schema vilka tider man få stå i entren. Tack på förhand!
Mer info kommer lite längre fram ang kläder och tider.
// Ledarna
Hej,
lite information om kavalkaden 5 april i karlbergshallen.
Vi kommer vara med på båda föreställningarna ( se tidigare inlägg ) kl 13 och 16
Samling i omkl.rummet kl 10.15
förträning mellan 10.45-11.15 trampett och tumbling
ta med matsäck för hela dagen, det blir en lång dag.
kom i träningsdräkt/ linne tights
ta med;
kläder till dansen ( grå tights/ strumpbyxor eller liknande, grå/blåton överdel, diademen vi gjorde på pysselkvällen, samt svansen.
tävlingsdräkt, svarta tights
hårsnoddar , hårspännen, spray, borste.
kortlek eller dyl.
popcon kan lämnas in vid kl 10:15 ( återkommer om hur mkt det ska vara i varje påse )
städningen sker efter sista sittningen, ca 17:30 ( rosorna har hand om den )
Vid förhinder/sjukdom meddela oss ledare.
@@@@ på onsdag kör vi genrep, ta med kläder till dansen@@@@
vi ses // ledarna
Lite info till er som skall vara demogymnaster nu till helgen,22-23/3.
Samling i Bregårdshallen
Lördag kl 13:00, slut kl 17:00
Söndag kl 11:00, slut kl 16:00
ta med lättare matsäck och vattenflaska.
Maria Barsoma kommer att vara i hallen och tar hand om tjejerna, även gymnaster från syrenerna kommer närvara.
På söndag kommer Carro ner till hallen och hjälper tjejerna.
Hoppas ni får en rolig helg .
// ledarna
Hej,
Här kommer lite information om tävlingen som lag vit skall på lördagen den 22/3.
Tävlingen börjar ca 11:00 med delfilering.
Förträning hopp kl 10:10
matta kl 10:25
fristående kl 10:38
Fristående,startnr 9
Matta,startnr 18
Hopp, startnr 35
Samtliga poäng i respektive gren slås ihop till en total.
Ta med
Tävlingsdräkt ( märkt med namn), svarta tights 200 denier ( tips från Alice mamma, finns att köpa liknande på Kap ahl)
Svarta hårsnoddar, borste spray samt hårnålar svarta
Ta bort alla tatueringar och nagelack, lämna alla smycken hemma.
Åk i träningsdräkt, alt linne tights.
Matsäck, lättare lunch, frukost, mellis.
Vattenflaska ( namn på )
Vi som följer med som ledare är Carro, Joella och Ann
Samling Hammarö Arena , Idrottsvägen 2, Skoghall. ( säg till om ni inte hittar ) ca kl 8:45, jag kommer åka ca 8:00 från Karlskoga.
Entré 0-18 år gratis
vuxen 40 kr
Kiosk finns
Primasalto finns på plats.
Hör av er om ni har funderingar.
//Ann
Hej,
föräldramöte onsdag den12/3 kl 18:00 i omkl.rummet, vi tänkte informera om nedan;
kavalkad
tävlingar
katrineholms lägret
demogymnaster
väl mött // ledarna
Här är ännu några klipp! Den här gången från träningen idag. Alla blev tyvärr inte med. Men vi fortsätter nån annan gång. Ni är så duktiga! kram
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
|||
22 | 23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|||
29 |
30 |
31 |
|||||||
|